Härmar Bella! ;)

STEG 1:
Hela namnet: Anna Jeya Karolina Cecilia Jansson
Födelsedatum: 830831
Vart föddes du? Falun
Bor du nu i samma stad? Nää, bytte upp mig till Ludvika
Vad föddes du med för ögonfärg?: Blå
Har du samma nu med?: Ibland, men variation är ju mycke roligare så  nu blir det ibland mörkblå, mörkbrun, grön, blå-grön, hasselnötsbrun och ljusbruna. Min sambo vet knappt hur jag ser ut i vanliga fall.
Hårfärg när du föddes? blond
Har du samma nu?  Hehe, behöver jag svara på den frågan? Men just denna vecka är det ljust guldbrunt.
Har du någonsin färgat ditt hår, i såfall hur många gånger: En sisådär tiotusen ggr.
Hur lång är du? 1, 74
Skostorlek? 39-40

STEG 2:
Första bästa kompisen? Anna K
Första husdjuret? Kanin som hette Stumpa
Första ordet? Druckit för mycke alkohol för att minnas
Första gången du drack, om du har de? 14 år, snodde av mamma o pappa o blandade en riktig häxdryck! Va riktigt kul, men inte lika kul när de kom på mig.
Första gången du rökte, om du har det? 16 tror jag.
Första gången du snusade? Va lite sen på den fronten....nångång under 2000-talet iaf.

STEG 3:
Största fobin: Prata inför en massa folk
Rädd för sjukhus? Nä, man brukar ju få så mycke roliga grejer där för att lugnas ner ;)
Rädd för tandläkaren? Ja
Gillar du att slåss? Bara om det är välbehövt
Kan du gå på en fest utan att dricka? Nej tack!
Festar du ofta? Kan nog hända. Men som sagt man lever bara en gång.
Röker du? Nej verkligen inte! Trots provande så har jag aldrig riktigt förstått hur nån kan bli beroende av skiten.
Har du haft ett sadistiskt förhållande? Har ett nu ;)
Har du någongång svimmat? Tydligen på mellanstadiet när jag skulle ta en spruta. Jag svimmade inte men mina kompisar trodde det och berättade det för hela skolan. Så jag blev Svimtönten med hela folket!


Steg 4:
Har du borstat tänderna? Inte imorse, snuskAnna!
Senaste köpet? Presenter åt Mattias, whiskey, cigarr, tatueringspresentkort o en kepa.
Träffade du senaste utanför din familj? Mina jobbarkompisar
Åkt senast? Till  jobbet
Ringde du senast? Mattias
Ringde dig senast? Mamma
Kramade du senast? Mattias
Senaste sms:et ifrån? Jävla reklam från Halebop, man tror att nån tänker på en, men skönt att Halebop gör det så det ser ut som man har nån vän iaf.
Gråtit? I fredags, trött arg och ledsen pga gamla gaggiga kärringar

Steg 5:
Har du haft kontakt med polisen?
Gjort något olagligt och åkt fast? Nä inte än så länge, men planerar på att råna en bank så man kan handla lite kläder.
Gjort något olagligt men kommit undan? Nej inte det heller. Tråkig man är!
Varit i en ambulans? Yes, när jag bröt fotleden. Min hästkarriär slutade där.
Sovit en natt på ett sjukhus? I samma veva och när jag opererade bort halsmandlarna.


Kommentarer
Postat av: therese

haha, jag kommer faktiskt ihåg de där gånen vi skulle ta spruta på marnäs och du "svimmade" Efter det vågade ingen gå dit och ta den där sprutan! :)



kram

2008-12-09 @ 09:39:48
URL: http://tessaslivibokstaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0