Jobbmöte

Igår var jag på ett stort möte genom jobbet. Det var väldigt tråkigt då man inte förstod nånting och de berättade alldeles för ingående för att det skulle bli intressant. Mitt i alltihopa blir jag torr i ögonen och tappar ur ena linsen!!
Snacka om att jag fick panik och funderade på 100 olika sätt hur jag skulle fixa det.
Det kändes ju lite pinsamt om jag skulle börja famla med linsen och försöka sätta in den igen mitt i mötet. Så jag höll den i ett stadigt grepp mellan fingrarna.
Mitt andra problem blev hur jag skulle kunna blöta upp den igen, vatten, spott eller slänga bort den.
Sen i ett ögonblick kom jag på att jag hade lite cleareyes i väskan. Det skulle bli min räddning.
Mötet höll på i två timmar innan jag kunde rusa in på toaletten. Måste tillägga att jag inte ser ett dugg utan linser. Så det var som en 3D föreställning där inne.
Linsen hade skrumpnat ihop men med lite hjärtmassage kom den igång igen och kunde bosätta sig i ögat.

En vanligt dag för mig.

Kommentarer
Postat av: Lina

hallo ;) vill du ha en ny bloggdesign? let me know ;)

2008-12-18 @ 12:03:49
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, tur att det löste sig vännen! du vi måste ju ses och byta julklappar ju! ;)

2008-12-18 @ 13:41:35
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0