Julbord

Japp ikväll ska vi på julbord med jobbet. Tänkte äta tills jag kräks.
Jag får aldrig nog av julmat. Så lagom till jul kan vi använda mig som julskinka.

Idag blev man väckt av kalsongförsäljare på telefonen. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Tack för att man aldrig får sova ut efter nattjobb. Är det inte en hoppande hund, grävmaskiner, grannars väckarklockor så är det kalsongförsäljare.

På lördag blir det glöggkväll med B. Jag ska allt spetsa den ordentligt. ;)
På söndag fyller syrran år. Då ska vi åka dit och kasta henne i luften 37 ggr.

Imorgon ska jag bara njuta av fredakvällen. Fotbad, morgonrock, fet mat och en bra film. Fira att jag klarade av nattskiftet den här veckan.
Sista natten ikväll. RedBull gör att man klarar av det och pappas lussebullar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman, hoppas jag inte väckte dig när jag ringde igår, men får hoppas att du sov eftersom du inte svarade. ;). Ska bli mysigt på lördag!

2008-12-11 @ 14:28:25
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0