Kinas kök

Brun utan sol och sen ut i iskalla luften, ingen hit! Frös halvt ihjäl när vi åkte ner till Kinas kök o åt sista skräpmaten för i år.

Vårat nyårslöfte (same as every year): ÄTA NYTTIGT & RÖRA PÅ FLÄSKET. Nu jäklar anåda!
Det finns inga ursäkter längre. Hela havet vågar ju när man petar lite på magen och det håller i sig en halvtimme innan fettet lagt sig på plats igen.

Köpte lösnaglar på Åhlens idag. Sen gotte från systemet, köpte mousserande vin som vi ska blanda med lite sorbet. Sen lite smått o gott på COOP, höll på att tappa hakan när notan slutade på över 600 spänn för lite onödigt skräp som inte ens var mat. Vart är världen på väg? ;)

Ska sätta i lite fler slingor i håret i en ljusare färg imorgon. Mmm...intressant info.

Idag var det nära jag slet av mig håret på jobbet av ilska. Det bara krånglade hela tiden så jag började hoppa runt o skrika istället för att svära. Hann inte ens läsa mina kära Allas-tidningar som jag blivit beroende av. De slår vilken tjejtidning som helst med hästlängder. Nu köper jag varje nummer som kommer ut. Skäms lite. Tantvarning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0