Blogg

Tänk vad man blir beroende av att läsa andras bloggar. Helt sjukt! Jag Måste kolla varje dag om nån av kompisarna skrivit nått, plus Anna Hibbs blogg på stureplan. Henne brukar jag drömma om på nätterna(nothing dirty) och jag känner mig som världens stalker när jag vaknar.

Nu sitter jag å tittar på Svarta Hingsten..hehe..känner mig som 10 år igen. Det var favoriten när man va mindre! Jag har lånat hem mina gamla Disneyfilmer från mamma så jag o M har Disneymaraton här hemma.

Vi har börjat med nyttigheterna nu. Blev smörgås (fullkorn med sallad o smal salami) utan smör imorse och en kopp kaffe. Till lunch blev det stekt kyckling med fullkornscoscos, soltorkade tomater, champinjoner, bacon, sallad och broccoli. Va ingen höjdare! Fy för nyttig mat!
Till kvällsmat har vi nu surplat i oss varsin Naturdiet. Nu flyger det stora blodiga biffar med strips framför ögonen. Jag kommer hinna bli tokig innan jag lyckats gå ner ett ynka kilo.


Varför är man inte miljonär och bara kan suga bort skiten?


Kommentarer
Postat av: monica

oki men då ses vi på fredag då..men hör av mig på fredag när ja slutat å kommit hem..sen kan ja komma å gärna äta nå gott:)....hörs gumman

2008-11-18 @ 20:27:33
Postat av: M-L

hellåååå!! NUDU ANNA! har jag beställt hem nyss hår, från medorian!! eller va det nu var du också beställt ifrån! fan finns ju en miljard sidor och det är inte så jävla svindyrt överallt längre heller.. så himla pissvårt å veta vad man ska testa! men du är alltid skitsnygg i håret så jag har good vibes! beställde ju nyligen nytt men det var INTE ÄKTA! less less less.



hoppas allt är bra annars!! längesen vi sågs!!!!



KRAMAR!! :)

2008-11-18 @ 23:15:42
URL: http://mls.blogg.se/
Postat av: M-L

nej nej nej, från RAPUNZEL! suck :)

men det kom jag på en dag senare! haha

kram!!

2008-11-19 @ 12:28:25
URL: http://mls.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Ha en bra dag!

2008-11-19 @ 13:43:08
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0