h u v u d v ä r k

Japp, det har jag dragits med hela jävla dagen. Mitt recept som kan bota eländet är en stor kopp kaffe med kanel och sen en ipren. Det hjälpte mig idag också då jag först inte trodde vi hade några tabletter kvar. Så ja kände mig som värsta drog-ungen när jag rev i skåpen här hemma för att hitta mitt knark. Tillslut längst inne i ett av skåpen låg det en ensam lite tablett som väntade på mig.

Håret är på plats nu också. Blev nöjd. Hoppas jag är lika nöjd om en vecka så jag inte börjar få för mig att det ändå va finare med kort hår. För jag ångrar mig alltid när jag dragit ur det. Tror att det handlar om att jag har kort stubin och blir arg när det inte vill som jag vill. Då är det lätt att saxen åker fram i ett svagt ögonblick.

Hoppas på att Bella vill ta en svängom på stan imorgon. Då blir det presenter som ska inhandlas då M fyller år på tisdag.
Idag bokade jag ett hotellrum också, fick bli Nordic Light Hotel i Sthlm. Med i priset får vi badkar, hemlig present, badbomb, frukt, badrock, vin, frukost på rummet och utcheck kl 14. Det slutliga priset blev 2790:- för EN natt. Sen tillkommer bensin, parkering och mat på Hard Rock Café till det. Det kostar att hålla kärleken på topp. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0