HATA

Ibland hatar jag verkligen att jobba på TB, idag kom det in ett par som var arga och det gick såklart ut över mig fast jag inte hade något med det att göra. Fast jag tycker nästan alla som varit in är lite griniga, lördagsdepression kanske?
Allt detta tjat om Lasse Stefanz, det går INTE att förboka innan vi fått ut det i systemet, svårt för folk att förstå!!

Känner mig nog lite nere idag, behöver komma hem och bli omhändertaget med fotbad och chips!

Har jobbat 3 dagar nu och det har varit supermycket att göra.
Ska bli så skönt att slippa ta hand om förvirrade människor som ställer de mest dumma frågor.

Va och kollade på en lägenhet igår, men som synd va fanns det ingen balkong. Tror inte man vill bo utan en sån på sommaren.

Nu har Ludvikaborna nyktrat till, dom börjar köra förbi utan för fönstret nu. Fast det hängde 4 personer på låset imorse. Vissa är bra morgonpigga,  fast jag tror att det handlar om att de måste skynda sig innan de glömt bort va de skulle fråga om!
Ringde precis en och frågade om prästerna i Norrbärke församling, tyvärr är jag inte så hajj på hur duktiga dom är och när de är tillbaka från sina sjukskrivningar, tjänstledigheter och allt va de va! Glad att jag inte är religiös och måste hålla reda på sånt.

Jaaa, ikväll blir det utflyttningsfest hos M, kommer nog bli riktigt roligt! Är på G så de sjunger om det. Få se va man ska hitta på för rolig present åt dom små stackarna! ;P

Kommentarer
Postat av: Therése

Heej!

Det gör vi, ska bli roligt :)

Kramar Therese

2008-11-08 @ 17:00:19
URL: http://tessaslivibokstaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0