Lördagsfest

Blev ingen kamera som hängde med igår. Tur va väl de då det alltid lyckas bli lite markooliodans efter 23 tiden hemma hos dom. 
De bjöd på bartömning och ölspel. De blev otroligt nöjda med utflyttningspresenterna: 2 tablettaskar, 2 snapsglas och en kortlek. Kvällen var räddad!

Kändes tungt att lämna Rasmus i Gränges, mest för att jag tyckte synd om mina svärföräldrar som skulle få tampas med skräpet i ett dygn. Hoppas dom överlevt natten och inte behöver ta semester för att vila upp sig. ;)

Men ungefär så här såg det ut igår:





 

Kommentarer
Postat av: "svärmor"

Bara gosigt att dela kudde med Rasmus

2008-11-09 @ 10:27:54
Postat av: Tessa

Tack för igår, mycket trevligt! Jag instämmer, jag är glad över att det inte blev något kort från vår markooliodans :)



Ha det bra!

Kram!

2008-11-09 @ 11:13:19
URL: http://tessaslivibokstaver.blogg.se/
Postat av: monica

hej hej!! tack för igår det var hur trevligt som helst och tack ännu en gång för de skojjiga presenterna:D...vi hörs av kramizar

2008-11-09 @ 16:12:18
Postat av: Anonym

miss you!! är också festsugen!på en söndag, hmm..puss puss

2008-11-09 @ 17:56:46
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0