Smygäta

Sitter på jobbet med en halvt stukad fot. Var upp för två nätter sen och skulle kissa, då märkte jag inte att foten hade somnat så den vek sig och jag skrek högt för att få Mattias att vakna och tycka synd om mig. Men han sov vidare utan nån som helst aning av mitt nya handikapp. Har inte känt av det förrän nu på morgonen. Så nu haltar jag runt här som en gammal kärring med ischias.

Vi syndade igår. Köpte mat på cocothai och en liten godispåse......
....glömde nämna en burk Ben & Jerry glass också. ;)
Men man får det när det är lördag och vi var så jävla slut efter arbetsdagen. Kom upp i ungefär 1000 kcal mer än jag skulle ätit. Men foten behöver näring för att återhämta stukningen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0