Äntligen!!

Nu har Mattias äntligen lyckats få fisk.  När han var ut med Henrik i lördags lyckades han få 3 gäddor o igår kom han hem med 2 regnbågar. Han är i ett stort lyckorus och kan inte få nog av den nya drogen "fiske".

Idag ska jag vara med på Barnens Dag i Grangärde/Sunnansjö. Ska ta hand om små cobojsare o indianer som vill göra egna pärlhalsband.
Sen imorgon åker vi äntligen ner till Lysekil. Ska bo 3 nätter där nere. Sen är det bara EN VECKA kvar av semestern IIIHHH!!!

Nu sitter jag o gluffsar i mig frukost, sen blir det att slänga in sig i duschen innan man drar till unghögarna.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jaaaa men tänk om det är jordgubbsplantor. haha.. hmmm var jag så virrig när jag köpte plantorna. Snart är det vit/röda bäret helt rött! Ska smaka på det i morgon :)!



puss och kram vännen!

2010-07-06 @ 18:44:22
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0