1-års kalas

Idag ska vi på 1-års kalas och suga i oss lite inspiration innan tuvis fyller år i september. Det är så kul att det bara skiljer 4 månader mellan Tuva och Theo. Snart kommer dom kunna leka med varandra, just nu är det bara mest slita och dra och stoppa i munnen som gäller så de får hålla lite avstånd från varandra för att förhindra att ett öga ska poppa ur.

Idag är jag skittrött och min hjärna skriker efter sängen, men jag hindrar det hela med stora koppar kaffe. Idag bestämde sig familjen kullman-Janssons (vissa av dem) att vakna 05:45, den ena skulle ut och bajsa och den andra låg glad och klarvaken i sängen och ville leka. Det va bara att gå upp och göra sin plikt.

På fredag blir det tjejfest hos Monica så Mattias ska umgås med tuva och diablo 3. Nu kommer min gubbe sitta bortslukad framför datorn några månader och jag kommer väl se han ibland när han brölar efter mat.

Snart ska jag bli bortskämd med lunch hos mamma och lillan vaknar nog snart från förmiddagsluren. Så nu måste jag förbereda överflyttning dit eftersom de är som ett flyttlass varje gång bebis ska hälsa på nån. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0