Veckans planer

Inga planer alls förutom en fullspäckad lördag med konfirmation och sen 30-års fest.
Tror förkylningen börjar ge med sig. Allvarligt, jag har varit sjuk 4 ggr nu sen nya året. Alla baciller klistrar fast sig på mig och tycker om att reta mig med feber, snuva och huvudvärk.

Igår beställde jag en ny bilbarnstol, resesäng och myggnät åt Tuvis. Blev en Maxi-cosi mobi till henne i röd färg.

Ikväll blev det pasta med kantarell och philadelphiasås. Jag kände såklart ingen smak, blir så irriterad när den försvinner eftersom äta är min hobby. ;) Har iaf gått ner 2,7kg sen viktklubbens början. Det går skiiiitsakta för mig eftersom det blir fusk varje vecka. (varje dag?)

Hjälp vilket tråkigt inlägg det blev!! Allt är förkylningens fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0