Måndag

Va är det me måndagar egentligen?
Skittrista, hela veckan är kvar innan det blir helg igen. Ska inte jobba förrän på fredag.
I fredags va de skoj, bra förfest hos Moncan. Tyvärr glömde jag att ta med kameran. Så M-L tog kort istället, det som är dåligt med det är att man inte kan välja själv vilka bilder som åker upp på facebook. Det brukar oftast se förjävligt ut och man svär att aldrig sätta sin fot där igen.

Jag tyckte vi höll oss väldigt städade, inga grejer gick sönder, bara T som spydde på Moncans matta, haha!
Sen så blev det självklart nattmat, Pelles såklart. Köpte två skinktoast, men ja å M blev lite osams så jag tappade humöret och slängde dom all världens väg, då skulle M dit å sparka lite extra på dom och det slutade med att han halkade på den ena.

Fick för mig att städa lite extra under diskhon idag, skulle jag aldrig ha gett mig in på. Hittade en massa ruttnade potatisar, så nu vet jag vart flugfarmen har kommit ifrån. Vi har verkligen varit bombaderade de närmsta veckorna och skyllt på att de kommit från blommorna jag fick i födelsedagspresent. Inte att vi har dålig städkoll.
Sen vi köpte den håriga mattan från IKEA har dammtussarna varit så stora att jag misstagit dom för tofflor. Så den måste ut på vädring idag.

Sen gott folk blir det slapp framför tv:n. Att städa är som ett heltidsjobb. Borde få betalt från staten...  

Kommentarer
Postat av: Anonym

har gjort en massa nytta jag med idag :).., så fort jag kom hem började jag att tvätta och riva tapeter. Är helt slut nu, men ska spela lite sims ändå. Skulle vara så kul att festa med dig på lördag! Eller hur gumman, som gamla goda tider. kram kram

2008-09-29 @ 19:34:10
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0