Namnbyte

Än idag har jag aldrig riktigt fattat hur jag kunde vara så dum när jag bytte förnamn från Anna till Jeya. Jag tyckte att det skulle vara coolt med nått nytt å spännande. För det lät ju nästan som en riktig porrskådis, Jeya Jansson. Jag skulle inte längre vara en Svensson, utan någon som kanske nån skulle komma ihåg.  

Jag har aldrig riktigt kommit in i rollen som Jeya. När någon ropar upp mitt namn i väntrummet så ser jag mig omkring för att se vad de e för dum jävel som inte kommer när de ropar ut namnet och skrattar för mig själv när jag tillslut inser att den dumma jäveln är jag. När någon skickar en inbjudan till party från min sambos sida blir jag alltid bara M:s sambo. Ingen kommer ihåg vad jag heter. Så nu har jag börjat kolla upp vad det kostar att byta tillbaka...

800KR för misstaget jag gjorde i Sälen när jag satt så gott som full på jobbet och fick för mig att byta namn.
Så nu tänkte jag byta efternamn istället, det kostade BARA 1500kr.

Får nog se till att börja använda mitt porrnamn mer bokstavligt talat för att få in lite pengar....

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du bytt förnamn?! trodde jeya bara var ett smeknamn eller något :). Men men.. then i know. Jag var in på turistbyrån idag och hörde, och det var ju 900 biljetter kvar så jag väntar till torsdag och köper biljett. kram

2008-09-23 @ 17:21:43
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0