Skaffa ny kropp

Va till Rusta igår och köpte en träningsmaskin(crosstrainer). Ni vet hur man alltid tror att man ska träna mer bara man har den hemma, då kan man se på tv samtidigt och man kommer absolut göra det VARJE dag.
yeah right! Man vet ju hur det slutar, kanske kör 3 ggr sen så dammar den igen.

Börjar ju faktiskt på riktigt få ångest över alla kärlekshandtag som dyker upp på nya oväntade ställen.
M: tyckte att vi borde lämna tillbaka den, för den kostade ju som en femtedels chihuahuasvans. 

För några år sen köpte jag en DVD från tv-shop med Pilates. Jag blev helt förundrad hur enkelt det såg ut på reklamen. Det skulle jag väl ändå klara av. Så jag ringde dit och fick hem skivorna efter några veckor, 600kr fattigare.
Men som sagt 3 ggr senare tröttnad jag, man blev ju svettig och jag var för stel för att klara av de akrobatiska övningarna.
Jag var den perfekta personen att lura.

För att inte tala om min gamla video med Susann "-KNIIIIIP"  Lanefeldt,  det va roliga övningar samtidigt som Elvismusik skulle få en att prestera bättre.

Nej köper nog en hund istället, jag kollar frenetiskt på blocket om det ska dyka upp nått nytt liv på skärmen. Tycker att det är lite saftigt att lägga ut 18000kr för en chihuahua. Kanske skulle behålla maskinen ändå, mycket billigare träningsinvestering.

Känner mig ändå rätt stolt, jag va inte långt ifrån att skaffa mig ett nytt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0