snart flintskallig

Alltid ska jag få sånna där infall och färga håret.
Nu har jag färgat det 3 ggr idag, två blekningar och en färg nu för att ta bort det gula. Det är som eld i hårbotten.
Undra hur många olika hårfärger jag haft, vitt, svart, lila, rött, brunt, blont (i 1000 olika nyanser), rosa slingor, koppar m.m.m.m.m.m....listan tar aldrig slut.
Jag tröttnar efter en vecka och måste antigen färga, bleka eller klippa  mig. För att inte tala om alla mina hårförlängningar, jag skulle inte behöva gå en kurs för jag kan allt redan.
Jag har en stor hög hår som ligger i sängen o väntar på att jag ska sätta i det.

Det är faktiskt något jag skulle kunna jobba med, hårförlängningar, det är så kul att se hur stor skillnad det blir på personen. Men det är svårt att starta upp nått här i lilla skitstan.

Man kanske skulle ta o bli skallig så man bara kunde använda en massa olika peruker, jag skulle vara i himmelriket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0