Klassfest

Fick hem ett brev för nån dag sen där man är inbjuden till klassfest med dem man gick med i klass 7-9.

Första tanken som dyker upp är;

- måste snygga till mig ordentligt! (Fixa till bilringarna! Förlänga håret! Bleka tänderna! Bli hälsosamt brun!)
- Har jag ett bra jobb?
- Är mitt liv bra just nu?

Ojoj mycke som ska stämma in för att man ska våga gå dit och slå klackarna i taket. Man kanske ska gå dit vara helt galen och sen gå hem. Tror festen kommer bli lyckad om det finns tillräckligt med alkohol.
Det skulle iaf va bra kul å gå dit och se de gamla klasskompisarna.

Tant Selmas here i come!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halåååå försökt få tag på dig, vad har hänt med din mobil??.. Saknar ju dig! Fick du sms:et jag skrev i dag?? frågade om vi kunde ses...

2009-02-06 @ 20:19:03
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul med klass fest å få träffa gammla klasskamrater..intressant å se vad de gör idag..är det bara din klass eller är det alla klasser å skolor som är inbjudna? alltså alla 83:or...inte behöver du fixa till dig e väl viktigast du är lycklig oavsett hur man ser ut å vad man gör...

2009-02-08 @ 09:47:56
URL: http://monix.blogg.se/
Postat av: tessa

Den där inbjudan har jag också fått :) Tror de skulle slå ihop våra f.d. klasser, alltså A o B. 25 april skulle det vissta vara :)



Funderar på att gå dit men jag får se.



hoppas allt är bra med dej!

kramar

2009-02-08 @ 11:30:42
URL: http://tessaslivibokstaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0