Sooon ♥

Imorse gick vi upp halv fyra för att överraska våra päron. Vi hade köpt choklad, kort och nalle eller blommor. Sen smög vi hem till dom som värsta gangstrarna och hängde det på dörren. Det va spännande!
Vi kände oss som världens bästa ungar. =þ

Idag på menyn så står det parmiddag hos M&M. Kanske lite donande med bloggen och sen måste jag tvätta håret som är insmort med rapsolja. Va nämligen till en massör igår för att försöka få bot på spänningshuvudvärken.
Jag va ganska nervös innan jag skulle gå dit så jag fixade mig och grejade. Gjorde iordning håret väldigt bra innan men gick därifrån som en fågelskrämma då det ingick hårbottenmassage. Kunderna på Coop hade iaf nått o glo på när vi åkte dit efteråt.
Så idag är jag öm, men inte på grund av massagen utan att rapsoljan blandade sig med mina hårprodukter (en produkt som påminner om dust it) och blev som hårda små pluttar som satt sig i nacken. Jag trodde jag hade fått 100 finnar när jag gick därifrån men de gick att riva bort med lite våld. Nästa gång går jag dit Au Naturel.

Imorgon, Alla hjärtans dag! Då ska vi på middag hos svärföräldrarna, kommer bli riktigt mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0