Fredagsmys

Klarat av ännu en dag.

Frukost: 2 dl a-fil, 1dl proviva blåbär, 1 msk linfrön, 1 msk räkost, 1 skiva lingongrova, kaffe med mjölk = 337 kcal

Lunch: Köttfärssåsen från igår = 532 kcal

Mellanmål: 1 äpple = 70 kcal

Middag: Thailändska kycklinggrillspett (recept från viktklubben) med ris = 389 kcal

Så idag blev det 1329 kcal. Känner mig riktigt nöjd och hungrig.

Det positiva med viktuppgången är att jag ökat en BH-storlek,  men det kompenserar sig ganska snabbt till det negativa med 3 klädstorlekar större. Jippii.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men åh, Anna fan va duktig du är då! Mamma har ju fyllt 40 nu i helgen så vi har kalasat som bara den! Nu får jag dåligt samvete :P haha, bara ett dygn kvar nu. Jag får fasta :P hahah!

2009-08-09 @ 00:49:37
URL: http://mydearyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0