Onsdag 29 juli

Frukost: 1 portion risgrynsgröt (köpt), socker, kanel och laktosfri mjölk.  (Massa kcal, kan redan ge upp)

Lunch: 1½ tortillasbröd med onyttigt stekt kyckling, cremefraiche, mangochutney, gurka, tomat, sallad, lök och tacosås. (Massa kcal)

Middag: Piren med Monica ikväll plus lite alkohol. (Sallad om jag vill vara nyttig, men slutar väl med beasås och strips om jag känner mig rätt)

Så dagens avslut är att jag ätit alldeles för mycket för att inte kunna vara stolt över min första dag. Imorgon ska jag sätta igång på allvar. Lovar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tummen upp ;))

2009-07-29 @ 22:57:44
Postat av: Anonym

ja du man får inte ge upp sålätt du kommer klara det bara du har viljan...sen gäller det att inte förbjuda sig helt från saker för då kommer det bli svårt..man ska kunna unna sig det lilla extra ibland..Gälller att sätta upp mål och vad man vill få ut av det och hur man vill ha det sen...beach 2010 nästa:)....

2009-07-30 @ 12:59:46
URL: http://monix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0