Snart är semestern här

Nu är det bara jobb en natt till. Sen har vi semester. Bara i tre veckor, men va underbart det ska bli. Första semestern sen man slutade gymnasiet, det vill säga 7 år sen. Haha, vilken kärring man blivit.
Det blir nog Leksand över midsommar, även om det bara blir regn så blir det skönt att göra något annat.
Bara nubben blir med så glömmer man bort att det regnar. Man blir störst, bäst och vackrast!

Den 30:e juni kommer vårat nya kök. Ska bli askul, sen det som är ännu roligare är att vi äntligen ska köpa en diskmaskin. Då blir det bara fajt om vem som ska plocka ur den. Mattias känner sig nog lockad. ;)
Vi beställde ett vitt kök med bänkskivor i trä. Velvet art heter det. Här är det fast i svart.


Sen ska vi hitta nått fint kakel till det. Jag är mest sugen på mosaik. Lättare att sätta upp.
Sen blir det nya tapeter och nytt golv.

Beställde lite grejer på ellos idag också till vardagsrummet. Då jag aldrig blir nöjd med det.
Vi har målat väggarna där inne. Vitt med en grön fondvägg. Men nu vill jag ha grönt i hela. Mattias kommer vilja strypa mig långsamt. Får måla dom nån dag när han inte är hemma. ;P

                    
Bordslampa                               Svarta hissgardiner
                   
Cremefärgade gardiner           Gröna kuddar till soffan

Kommentarer
Postat av: tessa

åh, vilket fint kök ni kommer att få, verkligen jätte snyggt!



Trevlig midsommar!

kram

2009-06-17 @ 20:02:19
URL: http://tessaslivibokstaver.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint kök ni ska få då:)..jag vill oxå ha nytt kök men det får väl vänta ett tag antar ja...vart hade ni köpt köket ifrån??trevlig midsommar på er!!!

2009-06-19 @ 12:56:27
URL: http://monix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0