Ensamma hemma

Jag o Rasmus sitter i soffan och käkar chokladpraliner. Eller jag gör det iaf.
Rasmus ligger o snarkar.

Vi hyrde 3 filmer igår,

The Proposol
Änglar & Demoner
Drag Me to Hell

Jag har försökt starta the proposol i en halvtimme nu, men jag tror våran DVD har tagit semester. Den vill inte starta och när ja väl kommer in och kan välja så blir det andra språk eller den stänger av sig själv eller så stämmer inte texten överrens med själva filmen. JAG BLIR TOOOOOOOOOKIG!!!!!!!!!!

Mattias är i Kopparberg o hjälper sin far med nått vid sommarstugan. Så jag har myst runt här för mig själv, diskat, lagat mat och ätit choklad sen åtta imorse.

Ikväll ska vi ut och jobba natt, börjar 20:48 och slutar 06:00 imorgon bitti. Jag klickade hem lite tabletter från Apoteket som ska göra att man kan sova lite lättare. Annars så föreslog jag för mamma att jag skulle dra i mig en flaska vin varje morgon när jag kommer hem, alternativt hitta nå bra knark på gatan. Vilken bra dotter mamma har fått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0