HUNG



Varje måndag väntar jag med spänning tills jag får sätta på det nya avsnittet av Hung.
Den visas på Canal+ och är beroendeframkallande och alldeles lagomt (ganska mycket) snuskig.
Just the way i like it.

Så nu ska jag vänta på att Mattias vaknar så vi kan göra några varma mackor, hämta alla 100 täcken och slå på nya avsnittet för den här veckan. Det är detta som gör att måndagar inte är så farliga trots allt.

Jag har precis vaknat, kan aldrig sova bra när jag jobbar natt. Längtar till nya 5-skiftet ska börja. Då blir det kanske inte lika många nätter som vi jobbar nu. För den här veckan känner man sig aldrig utvilad. Man känner sig gammal o skröplig och redo för pensionen.

Nu ska jag kila över till mamma o pappa o hämta hem Rasmus som varit där när vi jobbat och sovit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0