Tradera

Håller på o slänger upp lite kläder på Tradera som jag vill bli av med. Länsar varje garderob för att kunna tjäna ihop till lite löshår från So.Cap. Haha! Desperat!

I fredags hade vi trevligt med Monica o Martin. De hade förväntat sig 3-rättersmiddag men blev bjudna på dammiga salta pinnar o chips. Kompenserar det med att bjuda igen nästa helg. ;)
Vi spelade Rita&Gissa och Ta i Trä. Monica bongade sina alkoläsker o Mattias försökte supa Martin under bordet.
Själv tänkte jag mest på att inte smeta ut mitt röda läppstift jag hade kladdat på.
Folkan va de mycke folk på och vi dansade som aldrig förr. Vi hade velat ha Donken på vägen hem men de har ju börjat stänga tidigare så det blev stora knäckemackor med leverpastej i sängen. Sen var det som att sova på en spikmatta. Tacka alkoholen som gör att man kan sova aovsett smulor som gör att man blir skinnflådd på ryggen .

Motionen och dieten är något jag lagt på hyllan = mänsklig och hungrig

  
                 

Kommentarer
Postat av: monica

heheeh ja du jag ser fram emot middagen till helgen då:P..men dammiga salta pinnar och chips var inte fy skam det heller:P...tack igen för en trevlig och rolig kväll..synd man måste må så dåligt dagen efter bara, men men vill man ha kul så får man ta smällen efter:).. nu ska ja kika vad du säljer för något på tradera:)..kramar

2009-11-01 @ 11:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0