Livet som aldrig mer blir sig likt

Herregud var tog tiden vägen? Var ju evigheter sen jag skrev nått här.

Har ju hunnit med ganska mycket sen sist, den största grejen är väl att jag väntar på att få trycka ur ett skräp på BB.
Idag är min beräknade förlossning. IDAG?!?! jag kan lixom fortfarande inte förstå...
Men än så länge är det inte mycket som kommit ut, än de gamla vanliga.
Tror att det kommer dröja nån vecka till. Kanske den lilla tiden kvar som ska få mig att på allvar förstå att Jag ska bli mamma.

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

åh hoppas att bebisen kommer snart !! :) Lycka till vännen !<3 återigen grattis grattis ni kommer bli superduperbra föräldrar! :)

2011-09-13 @ 19:21:11
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0