1:a dagen avklarad?

Jo jag klarade det till 99% att vara en duktig och nyttig mamma. Den där 1% som råkade glida ner i magsäcken var två mums-mums som letade sig ner i vagnen på affären.

Men jag är nöjd.......och hungrig, tror mest det är hjärnmonstren som skojar med min "tomma" magsäck.

Så idag fick Tuva hänga med morfar över 1 timme så tanterna kunde uträtta alla ärenden. Hon sov sig igenom den stunden i vagnen och missade hela festligheten.

Hörde lite om strejken handels ska ha så nu har jag 16 rullar hushållspapper som väntar på att få torka blöta hundar och nersmutsade små puréhänder och munnar.

Nej nu blir det lite wordfeud och sen Godnatt!

Bjussar på en bild på snuffmuff - Rasmus alltså! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0