Halv åtta hos mig

Mattias står i köket och kockar, själv ligger jag i sängen och har nyss kvällsmyst med tuva innan hon ska sova för natten. Hon ligger i spjälsängen och leker med några gosedjur.

Varje kväll brukar jag låta Tuva mysa runt i sängen i bara blöja innan hon ska matas och sättas på pyjamas. Hon är så duktig vid läggningen och brukar oftast somna vid sju. Få se hur det blir idag då hon sovit middag 2 ggr.

Jag och Mattias brukar ha halv åtta hos mig för varandra. Då ska den ene laga 3 -rätters i hemlighet. Få se va karlsloken har hittat på, han kom in i vardagsrummet med en snacksskål och en pina colada för ett tag sen. (ja ikväll kör jag no limit på kalorierna för jag har bara druckit 2 måltidsersättningar för att inte gå över gränsen allt för mycket).

Imorgon skriver jag vad han hittade på!

Godnatt från tuva som lever loppan i sängen och har inga som helst planer på att sova. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0