Mattias bravadhelg

Jisses! M har varit lite snurrig i helgen, för lite kalorier kanske? Han är verkligen den där divan i snickersreklamen när han inte fått mat på ett tag. Då är det bara att trycka i han nått så blir han sitt rätta jag igen, en fisande, öldrickande dataspelare med 6-dagars skägg höhöhö näää han är världens bästa fisande-öldrickande-dataspelare med skägg.

Jo alltså han har vart lite snurrig, vi var ut med vovven och på väg hem hittade vi ett par glasögon på grusvägen, inte vilka glasögon som helst utan Mattias egna! Han blev lite svettig när han hittade dom och tackade Gud att han slapp köpa nya.
Sen började vi kolla på serien alcatraz, jag fattade ingenting och frågade med änglaröst om han kanske råkat sätta på avsnitt 2. Jag fick snabbt veta att detta va absolut det rätta avsnittet, tills avsnittet var klart och vi såg att han hade satt på fel avsnitt. Jag blev glad i smyg att jag inte hade varit helt blåst och haft svårt att hänga med. Han skämdes lite och gav mig fotmassage som tröst! Hehe
Sen skulle han ge mig en Ipren och råkade ta burken med vovvens tandstenspulver och hällde ut det på golvet. Mattias har haft en trevlig helg!

Ikväll badade vi mini, det är nog bland det bästa hon vet, lilla busungen!
Vi har skött maten bra också och imorgon är första vägningen, få se till att tömma alla kanaler innan jag ställer mig på vågen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0