Redan nerbäddad

Har redan lagt mig för kvällen, är så skönt att varva ner med att pilla lite på wordfeud och höra mini andas bredvid mig i spjälsängen.
Mattias ska ut med Rasmus på sista kvällsprommisen, det brukar ta ett jäkla tag innan han väl kommer ut genom dörren för han lyckas alltid dra ut på det (till vad han tror är bättre än att göra det på en gång).
Vi har haft en riktigt lugn dag idag efter påskens alla måsten. Då det va nått inbokat varje dag från torsdag till måndag. Så jag och mini har bara myst, sovit middag och lagat bebismat till henne som jag fryst in.
Idag hade jag tänkt börja äta bättre, men det förstördes ganska snabbt med munkar till bigbrother-reprisen som sen blev glass med chokladsås och det hela började med att pappa kom ner med en efterrätt som han knåpat ihop, kan ju inte säga nej till det liksom. Så nu ligger jag plus en veckas konsumtion kalorier på bara en dag! Jaaayyyy va jag är stark och kan stå emot frestelser. imorgon då jääävlar finns det inga undanflykter, vill ju inte att tuva ska få ett träskmonster till morsa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0