Simmat

Nu har jag kommit hem från simningen. Jag var så duktig och köpte med ett lås eftersom man måste ha med ett eget till skåpet. Jag va duktig tills jag gick ur bilen och gick in på sporthallen och låset åkte med Mattias hem. Det va bara att köpa ett i kassan, Malin hade även glömt sitt hemma så hon fick också sponsra sporthallen med 40kr.

Väl inne i omklädningsrummet så inser Malin att hon glömt nederdelen på bikinin så det va bara för henne att springa ut och köpa en baddräkt. Haha så går det när virrpannor ska börja träna.
Vi simmade 40 längder och sen va benen som geléklumpar.

När jag kom hem nu så stod M och lagade mat och Tuvis hade redan somnat.
Ska bli så skönt med långhelg, få se om vi ska över till Kalle och Malin på sista april-firande med grillning, det hade vart kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0