Ikea igen ;)

Blev en vända till Ikea idag igen. Vi tittade på köksförvaring och hittade äntligen det vi letat efter men ska mäta lite först innan vi köper det. Vi köpte överdrag till köksstolarna som självklart inte passade då de var alldeles för stora :/ så nu måste vi till Ikea igen eller sälja dem på blocket. Åh jag som hade sett fram emot att få vita stolar till det svarta bordet. Nu får det vara beiga läderstolar ett tag till tills jag funderat på hur jag ska lösa det.
Tuva hade kul och fick springa runt bland grejerna. Hon fick såklart med sig lite leksaker hem, kastruller, vispar och en verktygslåda :) få se om hon får dem nu eller i julklapp.
Jag köpte en rullgardin till mig själv som jag ska sätta över fönstren i vardagsrummet så jag slipper vara mörkrädd när Mattias jobbar eftermiddag. Jag tror alltid att det ska stå nån på altanen och titta in. Jobbig tanke men enkel lösning på det problemet ;) valde mellan rullgardin, vapen eller en rottweiler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0