Twilight sista filmen

Var på bio ikväll med mina fina vänner! Sista filmen av twilightsagan. Den var faktiskt bra, och ett bra avslut på det hela! Efter halva filmen hade gått skulle jag känna efter om jag var kissnödig, självklart var jag det och inte lite heller. Och vi satt i mitten på en rad. Så sista timmen på filmen fick jag knipa igen med de små musklerna som finns kvar efter förlossningen och jag vägrar snubbla mig förbi de andra biotittarna och sen inte hitta tillbaka. Därför jag annars alltid bokar en plats på hörnet, bara för att lugna kisspsyket och därmed aldrig blir nödig under filmerna. Smart va, ibland måste man lura hjärnan mjehehe......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0