Balkonghäng

Jag, Rasmus och miss busrumpa sitter på balkongen och njuter av vädret. Jag har nyss tryckt i mig en stor portion korv i ugn med pasta, den va mums!
Hela förmiddagen har jag ägnat åt matlagning åt Tuva. Det är otroligt smidigt att ha mat i frysen och bara värma på. Billigare, godare och bättre för Tuva! Jag kokade kött, kyckling, potatis och gjorde sås. Så till lunch blir det kyckling, potatismos, morötter och sås. Hon brukar vara en baddare på att äta hemgjord mat. Burkmat rynkar hon lite med näsan åt.

Nu är det mindre än en månad kvar innan vi flyttar. Vi har varit runt och håvat in prisuppgifter om badrumsrenovering. Kollat runt på kök och heminredning. Vi har redan varit med ett flyttlass till huset då vi får ställa saker i garaget. Men packningen går det lite trögare med haha! Det börjar verkligen bli dags att ta sig ett ryck.
Nä, dags att Mini får i sig lite lunch och sen går vi nog ut en sväng i det härliga septembervädret :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0