På väg till lek & bus i Örebro

Sitter i bilen på väg till Örebro. Var som vanligt helt hysteriskt innan vi kom iväg. Först tar vi det alltid lugnt, eller vi och vi. Är nog mest Mattias. Jag brukar jämt springa runt och packa och försöka få med allt. Sista kvarten brukar Mattias vakna till och ser att det är ganska mycket kvar att göra. Haha
Lyckades bara glömma en grej idag, annars kom det mesta med.
Jag är fortfarande mosig från i fredags. Det är inte som förr när man ibland kunde festa 4 dagar på raken.

Igår fick jag min alla hjärtansdagpresent från Mattias. Han hade tappat upp ett bad och lagt i en badbomb, tänt ljus, öppnat en vinflaska, köpt små förpackningar med ansiktsmask och fotvårdsgrejer. Så fick jag en stund för mig själv där jag åt geléhjärtan och sippade mousserande vin i badkaret. Det var en väldigt uppskattad present. Som tack somnade jag på soffan! ;) men jag köpte såklart presenter till honom med. Hudvårdskit och fin choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0