Pottskola - del 1

Pratade lite med min mamma idag och kom fram till att det kanske är dags att börja potträna pyret. Sagt och gjort tog jag ner henne och satt henne på pottan, ungen blev livrädd och ville av snabbare än blixten. Hon ställde sig upp och och sekunden senare drog av världens kisstråle på mina byxor, tack för den! Efter lite kisskladd med händerna och en andra kiss på golvet fick hon på sig en ren blöja och det var den potträningen för den här dagen.
Få se vad jag får på byxorna imorgon om jag vågar mej på en provomgång nr 2. Min unge kommer väl gå med blöjor till hon fyller 10.
 
 
Annars har vi väl inte gjort så mycket, har övningskört en sväng och vågat mig upp i 80 km/h, de ni gott folk!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0