Ingen stil

Nä ingen stil alls på mig, har varken haft ork, tid eller lust. Men nu har nya krafter kommit.

Mycket som hänt i veckan.
Ska allt lägga upp en massa bilder. Har jobbat hela förra veckan. Nu har hjärncellerna äntligen börjat dra åt sig lite info. Men det är alltid tufft att börja på nytt jobb. Man tror att det ska vara omöjligt att få in nytt i systemet. Men klick säger det och allt börjar falla på plats, tror man iallafall...hehe

Sthlmsresan blev riktigt bra!

Datorn är fixad också, bytte från Vista till XP så problemet hålls åt sidan en stund. Typiskt mig att inte ta tag i det ordentligt ;) Men så länge det funkar är jag nöjd o blåögd.

Fan va tråkig jag är. Måste ju underhålla er på nå vis. Så nu ska ja leta upp bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0