äventyr

Ja nu har jag gett mig in på nått jag inte vet hur det slutar. Håller nämligen på att färga bruna slingor i blont hår. Har aldrig gjort det förut så slutresultatet är väldigt nervöst.
Gjorde först slingor med slinghätta och färgade dom med röd toning sen sköljde jag ur det och nu sitter jag med en färg som heter ljus guldbrun. Fick lov att gå ut med hunden emellan så jag drog på mig en stor mössa så inte alla skulle se hättan jag hade på mig. Ni vet ju hur dum man känner sig när man nästan ser hårlös ut och det lilla som man dragit upp står rakt upp. Vill tyvärr inte lägga upp några bilder, då ni kan få men för livet ;)

Man måste ha i rött för att inte bli grön i håret då man går från blont till brunt.

Snart är det helg igen, har inga planer då min sambo ska jobba 12 timmar varje dag. Men det skulle va Kul å prova på SOLO. 

Nää nu måste jag skölja ur mitt misslyckande, peruk nästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0