Hälsa

Så nu har jag länsat det sista onyttiga vi hade, 4 bitar helnötschoklad, en bit kexchoklad och ungefär 10 chips. Sen har det slinkt ner 3 riskakor med bregott på. Farligt gott!

Igår hade vi italiensk kväll igen, mamma o pappa fick vara med på ett hörn också. Blev fylld fläskfilé med mozzarella, soltorkade tomater, parmaskinka, örter och hemmagjorda klyftpotatisar. Tror det blev uppskattat av alla. Jag har blivit helt besatt av italiensk mat. Får inte nog av de där stekta brödskivorna med vitlök, hackad tomat, mozzarella o ruccolla. Känns ju nyttigare än chips iaf, även fast det också äts av en hel del.

Undra om B kom iväg på badmintonen??

Min motion idag blev 1 varv runt huset med Rasmus, sen hade han fått sin dagliga dos. Blir nog inte så smal av det.
Ska man ut å gå får han nog följa med i ryggsäcken. Eller sitta på axeln och bita mig i örat så fort jag börjar sacka efter.

GI-metoden imorgon kanske? Nu har jag ju skjutit upp det i 25 år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.. nej jag kom inte iväg, blev sur på H, så vi tjafsade lite där innan. Kände bara för att vara själv . Lät gott med italenskt, mums, jag älskar mozzarella! vi ses sen idag! puss puss

2008-11-11 @ 09:06:30
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej gumman! kul att ses idag :)!! hon du ska maila om designen heter sara, kontakta[email protected], lycka till! vi hörs snart igen! puss & kram

2008-11-11 @ 20:05:06
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

opss! såg att inte _ (understrecket) var med i mailen, det ska vara mellan kontakta och candis!

2008-11-12 @ 08:44:40
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0