Inget hår

Fasiken, trodde jag skulle få visa er före och efterbilder när jag satt i håret. Men inget hår idag heller. Ringde till Rapunzel och de trodde att det iaf skulle komma imorgon, annars...

Hoppas på att det blir imorgon istället. Då ska vi på 30-års kalas och sen blir resten av helgen riktigt lugn. Ska nog göra M:s friterade bananer, det är ju så grymt gott.

Måste börja planera till sambons 28 års dag också. Blir nog fest här då, riktigt livat så grannarna svär högt. Fast vi skippar nog kiss från balkongen den här gången. ;)
Åhh, vad jag hoppas vi hittar nått hus, finns inget roligare än husfest som slutar i kaos.

Nu blir det kaffepaus!

Kommentarer
Postat av: M-L

vafan!! har du inte fått håret än! jag fick mitt idag så imorrn ska jag dona satan! håret jag köpte från fannyhair förra månaden var ju totalt fejk.. kul att lägga ut 1200:- på fejhår :( men nu ska det väl ordna sig i alla fall! :) köpte det "vanliga", inte europeskt, det europeiska var lite kortare och inte helt i min färg.. så det kändes enklast så! :) köper du alltid europeiskt?? det är så jävla dags att ångra sig nu! haha :P



när är det tj fyller?? bra man har minne! :D



KRAMAR!!!!

2008-11-20 @ 23:51:51
URL: http://mls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0