Lovely day

Jaa idag kom håret. Kl 8 imorse damp det ner i brevlådan. Det andra som jag beställt hade kommit bort på vägen och de var schyssta o skickade det med express. De tyckte de var jättesnälla när de skulle skicka med en kompensation, som bestod av ett paket lösnaglar i svart färg..mmm...inte riktigt min stil kanske, men till halloween nästa år kommer jag kunna bli en fin häxa.

Nu på morgonen har jag letat som en galning efter ett hotell som har nått romantiskt erbjudande. Jag o min sambo ska åka iväg i helgen och mysa på hotell. Helst med jacuzzi på rummet. Men det är lättare sagt än gjort....Allt är typ fullbokat redan. Får nog bli stockholm. Men så fort jag sätter min fot där blir jag stressad och rädd för att alla ska vara mördare och våldtäktsmän...haha! Inte alls förutfattade meningar! Plus att det är lite saftigt med 4000kr för en natt.

Å jag är så shoppingsugen!! Det kliar i mina fingrar! B har du shoppingmöjligheter på torsdag? Så kan vi ta en heldag på stan med fika.

Nu kommer snart min sambo hem, bäst att börja med maten! ;)

Kommentarer
Postat av: M-L

jag är tooooooooooknöjd med håret!! men så är det ju relativt skitnytt än också! :D men ja, jag tror på det här! känns skönt att ha hittat ett nytt bästa ställe att beställa ifrån, känns lite väl att experimentera med 1200:- sådär, jag är inte SÅ JÄVLA snorrik! :D



haha, svarta lösnaglar.. ja, varför inte! :) bra du fick håret till slut i alla fall!!!! såhär lagom EFTER helgen... suck. haha! :)



kramar!!

2008-11-25 @ 15:51:12
URL: http://mls.blogg.se/
Postat av: Anonym

"om jag hade pengar" ;). Men kan väl shoppa liite! Ska jobba i morgon, och sen efter det jaga köksbord. Hoppas vi kan ses på torsdag så jag inte ska jobba då också! ska ni åka iväg på romantisk weekend?? ;)

2008-11-25 @ 19:23:48
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0