saturdayfever

Nu har soffan o mysbyxorna blivit mitt nya boende. Sitter här med min dator, hund o kaffe. Vi överlevde 30-årsfesten, den blev väldigt lugn. Lite cider, smörgåstårta, hembränt (så det fungerar i saxdalen) o chips. Sen läggdags vid tolv...hahaha...pinsamt...
Stackarn som fyllde år igår fick ett fallskärmshopp i present. Fonus nästa.

Inte fick ja nå hår igår heller, så nu har jag svurit lite åt dem. De skulle göra allt de kunde på måndag för att fixa till det.
Igår kom Monki på fika. Jag skulle bjuda på hembakt, men tror ni det blev så? Det fick bli köpt kladdkaka, julmust o sen Ben & Jerry glass. Riktigt Janssonfika!



Ikväll ska vi ta oss i kragen o fixa myskväll, går inte att supa varje helg. Så jag ska laga vuxenmiddag med älgbiff o klyftpotatisar. Lite tända ljus o vin till det (känns inte som att supa om man gör det hemma i smyg)

Just nu är Mattias o Magnus i Saxdalen o hämtar hem bilen. Skönt när killarna kan roa sig själva. Så roar jag mig själv med att kolla upp om det kanske skulle finnas nån möjlighet att börja sy lite egna kläder. Söta klänningar o kjolar.
Varför har man blivit så pysslig? Börjar bli orolig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå! försökte ju ringa dig på eftermiddagen i går! Ring mig vill snacka lite ;)! Vi hade en väldigt lugn fredag! skönt hela helgen blir lugn, troligtsvis! puss puss

2008-11-22 @ 18:13:49
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0