SilverDollar

Yes, där va vi igår i 20 min. Sen kom det en snorunge och förstörde kvällen.
Men askul va de hemma hos Belli o Henki, vi blev askalas med hjälp av kortleken. "party party!" ;)

Blev inge pelles i natt. Blev en tallrik med a-fil. Nyttig som jag är. Men kompenserade det med hjälp av kinas kök idag.
Nu snart ska vi köra däck till Gränges och gratta M:s mor som fyllde år i fredags.

Sen ska M bege sig ut på nattskiftet. Hur perfekt som helst. Han går när man ska sova sen är han hemma när man vaknar.

Gjorde en smarrig efterrättsdrink i fredags, då ska man ha lite cognac, massa kaffe och en stor slev vaniljglass. Som vanligt blev det för mycket sprit, dålig vana, så vi var fulla redan på ångorna.

Har börjat måla köket nu, så igår målade jag alla kanterna. Tyckte jag var så duktig att jag inte hade kladdat utanför då jag inte använde nå tejp. Sen började jag titta min omkring och såg att det hade kommit lite färg på trägardinen, blomman i fönstret, hundskålen och under mina strumpor. Det resulterade i att jag hade knatat runt med färg på hela golvet...

...papphammar in action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0