Sjukt frossande

Läste precis på M-L:s blogg om att hon springer runt o är matgalen hela tiden. Känner precis så nu. Är inne i en period där inget får mig mätt fast magen putar ut som en gravidmage för att det inte får plats nått mer för mitt frossande.

Va på Coop igår och rev i hyllorna, det fick följa med hem ett wienerbröd, en munk, 2 paket riskakor, mazariner och mjuk pepparkaka. Sen på vägen hem ville ja ha glass från McDonalds, blev en hamburgare istället med alla tillbehör.

Sen läser jag en massa recept som jag vill laga och blir hungrig av det. Sitter just nu framför tv:n och skriver upp ett matschema som jag ska börja med. Ska börja äta GI nu. Tänkte börja med det redan idag men sen såg jag mazarinerna och pepparkakan som låg och glodde på mig på vardagsrumsbordet och beslutade mig för att börja med det på fredag istället. Eller måndag kanske.

Varför har man ingen disciplin på sig själv?

Går ju inte att gå ut och gå heller, då slår man ihjäl sig för att det är halt. Måste ha ett personligt möte med mig själv och sätta mig på plats. För nu jävlar får det vara slut på det här.  

Kommentarer
Postat av: M-L

haha!! det är HOPPLÖS! tur vi är dööööläckra av naturen ;D

Puss!!

2008-11-05 @ 11:23:10
URL: http://mls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0