Tisdagsregn

Ja idag har jag väntat på att mitt nya hår ska komma, men inte dök det ner nått vitt "hämta ut på spelstallet-lapp". Får lov att vänta tills imorgon. Jag köper mitt hår från www.rapunzelofsweden.com. Tycker att det håller ungefär samma kvalitét som So.Cap och det är lite billigare.

Ni ser jag kunde inte hålla mig länge från långt hår. Det är nog det enda jag är beroende av om man bortser från mat, hårfärg, läppsyl, foundation, nya kläder bla bla bla....

Jag o min sambo gjorde en deal, jag fick hår han fick nya WoW-spelet. Man måste kompromissa för att det ska funka.

Blir inget annat som händer idag. Håller på att slåss med min dator. Tror jag fått in virus, då skärmen ibland inte vill starta och alla USB-ingångar har slutat fungera.
Så nu har jag lagt in nytt virusprogram och håller på att scannar efter fel.

Nu vill jag köpa ett Wii, hörde om nån kille som gått ner 31 kg av det. Kan nog vara ett bra sätt att lura av mig kilona då jag hatar att träna på vanligt vis. Eller kanske skulle börja rida igen. Skulle va riktigt roligt. Va säger du B ska vi bli stalltjejer igen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

om det inte vore så dyrt att gå på ridskola så skulle jag gärna göra det. Vi får inhadla wii istället! hihi..!

2008-11-18 @ 14:35:04
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0