Triss

Jag o min sambo köpte 4 trisslotter idag i ett desperat försök att kunna vinna pengar till ett hus. Men nej, inget hus idag heller. Vi får bo i vår lilla skokartong tills vi dör.

I natt (02:30) så låste M ut sig när han skulle kissa Rasmus. Hehe, i 10 min stod han o kastade sten på sovrumsfönstret innan jag förstod att det inte var tv:n som höll på att gå sönder i min dröm. Så jag sprang ut i morgonrock och räddade dem. Då var det två iskalla stackare som mötte mig i dörren, Rasmus satt innanför tröjan och höll på att frysa ihjäl för att det blåste så mycket. Så nu följer nyckeln med oavsett vad.

Idag slank det ner en halv bulle och 2 viktväktarkakor(smakade som papper). Annars har vi hållt oss bra. Men jag är huuuuuuuuungrig. Tänker konstant på vad vi ska äta vid nästa måltid när vi precis ätit. Det är ju så, får man inte äta, ja då vill man äta allt.  

Nu ska jag kraffsa runt lite i skafferiet för att se vad vi kan hitta till kvällsmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0