Bajs

Vaknade i morse med att gå i en gammal kisspöl, sen gick jag vidare mot vardagsrummet och där trampar jag på en rykande färsk bajskorv! Snacka om att man vaknar upp!
Jag o min sambo har varit så stolta över att Rasmus bara har kissat inne nångång. Men nu fick vi svar på tal!
Men vad kan man förvänta sig på en vecka?

Igår introducerade vi tuggben för honom. Det var populärt och höll han sysselsatt i 5 min ungefär.
Sen blir man lekledare igen och måste hitta på nått spektakulärt för att han ska vara intresserad och inte bara hitta på hyss.

Skönt med helg nu. Hoppas på bra väder, bra filmer och mycke snask.



Hittade en gammal bild på mig och Monki. Blev helt chockad när jag såg mig i så mörkt hår, funny!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0