blue eyes

Har grejat med lite smått o gott idag. Varit ute i skogen och lekt skogsmulle, det vill säga gått i skogen 10 min för att hitta lite höstplock till en kreation jag ska göra. Sen bar det av till Bella för att bleka lite mer slingor i hennes hår. Sen beställde vi bruna linser till henne. Så nu kommer hon bli nya natacha peyre ;)

Jag har beställt blå linser som jag hade när jag gick i nian(dom skulle jag minsann visa alla på stan när jag var full), tror jag kommit in i nån 25-årskris och vill se ut som 15 igen. Därför jag blivit blond igen också, haha!  Jag har börjat blir lite fundersam över linjerna som stannat kvar i pannan(sånna man får när man höjer på ögonbrynen), sånna hade man väl inte för några år sen? Nu börjar verkligen åldern ge sig till känna.


Jaha nu har hunden blivit galen, han har börjat tugga på vårt vardagsrumsgolv. Vi har ett gammalt furuträgolv som har lite glest mellan plankorna. Nu har han börjat gnaga på det och springer iväg med bitar som vi  får jaga efter.  
Jag blir tokig!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nja inte direkt någon natacha :)! men det blev jättebra med slingorna. thanks honey!

2008-10-23 @ 20:51:25
Postat av: Anonym

opps. glömde skriva att det var jag ;)

2008-10-23 @ 20:51:52
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0