BUS

Så, nu har man kladdat in sig med brun utan sol. Sen lite tandblekning på det o man är redo för morgondagen.
Då du, ska jag o B  ut och vara fulla på stan.
Nej då vi ska vara vuxna och dricka lite vin som sedan urartar sig till allsång hemma vid bandspelaren och vem som kan dricka botten upp snabbast. Vi tycker alltid att vi sjunger så fint när vi fått i oss lite drickbart med alkohol.

Sen ska vi vara vuxna o kanske gå på selmas. Inte trädgårn eller silver.
Fast man vet ju alltid hur det slutar, det brukar spritta till i benen och man vill dra av en dansbandsdänga på dansgolvet.

Idag har jag varit lite exotisk och provat mig på en gratäng med både banan och apelsinjuice. Känner mig så världsvan när jag vågar något nytt.

Jag o min sambo ska göra lägenheten barnsäker idag, det blir storstäd under soffan där vi kommer hitta allt som vi ätit under 1-års tid.
Sen under sängen också så man inte hittar det lilla monstret tuggandes på nått man gärna hade velat ha kvar.
Mattorna måste ner i källan, sladdarna måste gömmas och alla småsaker ska bort. Sen ska alla dammtussar dammsugas så inte voven får astma det första han får när han sticker in nosen innanför dörren.

Bara 2 dagar kvar!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe det är ju sant det där med att vi sjunger. Gärna stämmor också. Kommer du ihåg "ingen vill veta var du köpt din tröja"?!

2008-10-02 @ 18:54:03
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0