Duktig idag

Grattis till mig, massa vuxenpoäng. Gjorde kycklingpaj idag.

Ska över till Bellabus senare idag och göra lite slingor på henne, så hon blir snygg till helgen. Haha, man planerar och förbereder en vecka innan man går ut. Sen super man ner sig, har roligt i 3 timmar och sen vill man ta livet av sig i 12 timmar dagen efter. Varför anstränga sig när man ändå ser ut som helvete när man är ute, rödsprängda ögon, toalettpapper under skorna, smink som rinner ner för allt svett och så kanske man har glömt att dra ner kjolen så den sitter fast i strumpbyxorna och man springer där med rumpan bar. Kanske det som är hela tjusningen.

Åhh, såg precis reklam på tv:n för Skistar. Kommer faktiskt sakna Sälen lite i vinter. Men känns ändå bäst att stanna hemma. Det sliter väldigt mycke på en att va där uppe. Hyperaktiva turister, fest flera ggr i veckan och alla är sådär käcka och är ute å motionerar och tränar varje dag. Långt ifrån så som jag är. 
Jag trivs bäst i soffan med mat å film.  Där uppe så förväntar sig turisterna och få extrem service då priserna är makalösa där uppe. Jag förstår dem, 15-20 000 för en stuga, sen ska hela familjen äta, ha liftkort, skidskola och skidutrustning. Många familjer sparar hela året för att kunna åka bort en vecka som med säkerhet slutar på minst 30 000kr. Då brukar det inte uppskattas så mycket när jag drar av ett skämt!

Jag skrämde bort en gäst när jag jobbade i Säfsen för några år sen. Då var jag snäll och påminde henne om att ta med toalettpapper till stugan då det skulle va mycke trevligare än att behöva gå ut och torka av sig i snön.
Vet ej om de kom till Säfsen efter det.

Kommentarer
Postat av: Lina

TACK så hemskt mycket sötis ;*

2008-10-14 @ 13:48:04
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha ja det är helt sjukt hur man pallar att fixa sig innan en utgång när man ändå ser ut som skit sen när man härjar runt på krogen =)

2008-10-14 @ 15:04:28
URL: http://rebeccalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0