hårmani

Nu va det nära jag bytte hårfärg. Måste nog snart söka hjälp för mitt beroende.
Va till Åhléns igår och köpte hårfärg för 244 kr. M va smart o sa att jag först skulle prova på en hårslinga så det inte skulle bli helt galet. Tur va väl de.
Ena slingan hände de inget med å den andra blev typ grå/brun, det hade blivit en riktigt najs hårfärg. Hade sett ut som mossa i håret. Så nu funderade jag på om jag skulle försöka lämna tillbaka den ena då de inte ser ut som jag använt den, bara plasthandskarna. ;P
Får sälja nått på tradera istället, nån som vill köpa en hund billigt?

Om nån vecka ska vi på Halloweenfest, då tänkte vi klä ut Rasmus till en korv med bröd.
Det är alltid så kul med halloween men jag vet aldrig vad jag vill klä ut mig till. Helst nå töntigt som nån sexig sjuksköterska, flygvärdinna eller polis med kort kjol.  Har lite fetish för strumpbyxor och snygga ben tror jag.

Men på lördag ska jag o Bella ta igen det vi missade förra gången vi va ut.


Jag o Busifer.

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

hjälp är det hallowen snart redan?! föresten inte ska ni väl sälja rasmus redan?? Nej nej, det går jag inte på ;).

2008-10-13 @ 18:22:57
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0